بسیجی دست ... آغـــاشون رقص



سایر کار های من در این وبلاگ شامل :

۱۲ نظر:

  1. دست راستش رو سر همه ی ساندیس خورا!

    پاسخحذف
  2. بزرگوار این هنرت یه خورده اشکال طراحی داره . نکنه دیگه به جای هفته ای یه بار هر روز داری رو آلت انگلیسیها بالا و پایین میری شیطون کونی!
    بگذریم از توی کونی ایرانی فروش که به قول مهران مدیری ننه اش رو هم میفروشه چه برسه به رهبرش ، چیزی بیشتر از این نمیشه انتظا داشت .
    عینک آقا عوض شده بچه کونی . حواست رو بیشتر جمع کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس کونی زیر خواب ، آب زیاد تو کونت جمع شده ، ننه خودت و آقات رو کردم .

      حذف
  3. به اعصاب خودت مسلط باش :)) با این فحاشی نشون میدی که من در کارم موفق بودم لووووول

    پاسخحذف
  4. هر وقت زبان منطق کل شود زبان توهین تیز می شود
    ضرب المثل هندی

    پاسخحذف
  5. به نظر من این کار اشکال طراحی نداره، قیافه آقا اشکال داره، نمی‌خوام بی‌ ادبی‌ کنم ولی‌ چاره چیه، خلاصه به قیافه آقا و عینکش سگ اغتشاشید

    پاسخحذف
  6. اخه ادم بی شعور شریعتی را چقدر می شناسی حتماً می خواهی بگی از تو بیشتر ته داداش کور خوندی نمیشناسیش پس در مورد ایشان لطفاً خفقان بگیر

    پاسخحذف
  7. اوسکول جان ملطب شریعتی برای وبلاگ من نیست :))

    پاسخحذف
  8. آقا دمت گرم کارت توپپپپپپپپپپپپپپپپ حال کردیم در ضمن این بچه های صیغه که کامنت میذارند حرف از ایران وایران فروشی نزنند که سگم و میفرستم حسابی رنگی تون کنه.

    پاسخحذف
  9. شریعتی کدوم دیوثیییییییییییییییییییی دیگه ؟

    پاسخحذف
  10. کسانی که ایمان آورند و ایمانشان را به ستمی چون شرک نیامیختند، ایمنی برای آنان است و آنان راه یافتگانند.(انعام.82)
    جناب در اینکه شما استعداد خوبی در این زمینه ها دارید شکی نیست.اما باید بگم که به نظر بنده(نظر کاملا شخصی) واقعا در حال تلف کردن استعدادتون هستید و رشد قابل تحسینی هم نخواهید داشت؛چراکه حوزه فکری خودتون رو محدود کردید و این اصلا نکته مثبتی نیست.شاید بگید که در کارتون موفق هستید و پیشنهادات زیادی هم دارید یا حداقل این کار رو به خاطر دل خودتون انجام میدید ولی باید بگم با این کارا فقط عمر و وقت خودتون رو بیهوده سپری کردید.افراد مثل شما نه بسیار بلکه بی نهایت زیاد بودند ولی هرکدام دوره ای داشتند و حتی نامی از آنها باقی نموند. اگر فکر میکنید کارتون درست و گویای حقیقت هست و اگر واقعا در پی حقیقت هستید،پیشنهاد میکنم بدون پیش داوری به پای صحبت هر دو طرف بنشینید، مطالعات دو جانبه داشته باشید و به این نکته هم توجه کنید که انسان های نفوذی در هرجایی حضور دارند.اگر به دنبال حقیقت هستید بدون شک دنبال حرف بنده خواهید رفت و درغیر این صورت ..... . تمام حرفای من جز جرت وو پرت هایی از دید شما نخواهد بود.در پایان این نکته رو عرض میکنم که تلاش مستمر شما و توهینات شما اصلا دلیل منطقی ندارد و این حق رو هم ندارید که به راحتی این افکار رو رواج بدید.لذا سعی خود را انجام بدهید، کار شما به جایی نخواهد رسید.انشا ال..... .

    پاسخحذف